Tja!

Ja kom hem för en stund sen kollade brevlådan.. Hittade hööks nya katalog!!  När jag kom in började jag läsa den :)
Bra saker där!  Nu lyssnar jag på BIEBER! 

Videon kommer inom kort ..

Och till fototävlingen ..
Den som vann var.. ?


Den hära fina bilden! Tildes kompis med hennes hund ;)
Hur Tilde fångade bilden var coolt!
Hon får vara med bland våra länkar :) GRATTIS

2:an..

Blev julia med sin fina bild på b&j:n
Jag gillade färgerna och den knall blå bakrunden!
Du får stå bland våra länkar till jag ska på ridläger!
GRATTIS

3:an..


Agnes sommarbild!
Gillar att man känner sig utomlands!
Du vinner en länkning i inlägget!
GRATTIS
http://agnesolofsson.bloggplatsen.se/

Glöm inte ni som är med i headern tävlingen att skicka in era headers!
[email protected]

Måste börja uppdatera mer !
Har också köpt mera saker !
/Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0