Sommaren är kort..

Hehe, den låten passar in nu! Skolan börjar på onsdag.. skit! :c Vill ha längre sommarlov! Egentligen borde sommarlovet vara från 1 juni - 31 augusti ^^
 
Men i alla fall, idag var jag för första gången i stallet för att träffa hästarna som kommit hem från sommarbetet :D
 
Jag åkte dit med Sandra, och mötte Johanna och Bette där :)
Sen typ ja, myste vi lite med hästarna, gjorde allt vi behövde göra typ.. Mandolin (en av ponnyerna) hade flyttat till Lunas gamla box, de hade skaffat nya namnskyltar till alla hästar osv :)
 
Hade såklart saknat alla hästar.. men mest Lillen och Carlo :D <3
 
Nu ska jag stänga av datorn, känner att jag inte orkar sitta vi datorn mer :c <3 
 
Kramis! ^^'
//Amanda
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0