:''(

Hejsan! 
När Viktoria kom hem igår fick jag reda på att honhade blivit sjuk i Spanien, så hon fick åka till sjukhus nu när hon kom hem. Hon hade hög feber, och typ nåt med halsen också, så hon måddetyp illa..? Hon fick typ dropp och så, men började på bättre efter ett tag :) Hennes brorsa hade fått öroninflammation, så han mådde inte heller särskilt bra. Men Viktoria hade troligtvis fått nån bakterie från havet..men kram på dig! <3
 
Har glömt att berätta att den 16/8 drar jag till Finland again.. Ska på begravning.. :( Men jag kommer hem den 19 igen då.. :) 
 
Kram! 
 
Ps. Igår hade jag så himla tråkigt, och satt och lyssnade på min youtube-spellista, och då kom One Direction's låt, och jag tog fram papper och penna, och började rita... ^^ 
Hehe, råkade vinkla papperet lite, så Niall's huvudform ser lite konstig ut, och färgerna är lite fel.. så aa, blev rätt så nöjd iaf ^^ 
 
//Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0