Toppen dag!

Jaa Jag har mina mamma dagar nu på slutet det betyder att jag och mamma har 3 dar bara hon och jag ensamma :) Just idag åkte vi in till stan och handlade !! Först såklart gick vi in på hollister ! :* Vi var där ganska länge skönt att komma bort från musiken och så sen :) Men jag köpte ganska mycket .. :) Har ju fått bankiskort så handlade på det  :) Sen så gick vi runt lite så åt där ;) Köpte ett par jeans och lås :)
Sen just den hära veckan börjar ju ridningen -.- Så Ja det var brottom hem .. Börjar kl 16:45
Som tur var det ju kö ... -.- :/ Så när jag kom hem slängde jag på kläderna och åkte dit fick ju hämta bätte eftersom hon ville ju inte åka buss själv .. Lektionen hade redan börjat när vi kom fram :( Dom skulle rida ut så vi ser dom rida iväg .. -.- Där var det slut blev jätte ledsen eftersom jag hade sett fram imot det hära .. F*n :(
Aja vi gick runt och skrattade .. Sen åkte bätte hem utan mig .. Vet inte trodde ho skulle fråga eftersom vi sjussade henne :( Imorrn blir det ju en ny chans då jag har ridning igen  (FÅR INTE MISSA DET) SES / Pannkakan johanna

Copyright!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0