Tävling!!

Nu är det dax för tävling!
Så vad kan du förlora?

Pris:
Länkning
asso att man finns med bland våra länkar ..
Och ett inlägg ..

Det du behöver göra!

Det hära är en foto tävling så du behöver...

1. Ta ett foto på vad som helst ! (tom en på dig själv)

2. Kommentera "Jag är med"

3. Sedan maila bilden till [email protected]

4. Gör du ett inlägg på din blogg !
I inlägget:
Visa bilden och skriver att du är med i den hära tävlingen länka tävlingen!

5. Sedan kommer jag göra ett inlägg med alla bilder även LÄNKA DIN BLOGG!
Man kan kommentera för att rösta !
Jag kommer också tycka vem som är snyggast,finast..

6. sedan är det bara att vänta kommer medela den som vinner !
3 st VINNER!!
Så ta och passa på!!!!!!

Såhär kan bilden se ut !!!

LYCKA TILL!!!

PS: Man behöver inte ha blogg.. :)

/ Johanna


Kommentarer
Julia

Jag är med och har två bloggar;
jaaw-jaaw.blogspot.com
juliasthesims3.blogspot.com

Svar: Okey då vet jag glömm inte inläggen ;) /Johanna
jondaryttarna.blogg.se

2012-07-05 @ 14:30:43
URL: http://jaaw-jaaw.blogspot.com
Agnes

Jag är med, va gärna med i min sommar-foto tävling♥♥

Svar: Jag kan vara med i din s är du med i min .. :) maila bilden :) /Johanna
jondaryttarna.blogg.se

2012-07-06 @ 10:28:14
URL: http://agnesolofsson.bloggplatsen.se
Amanda

Haha, om man inte har blogg, vad vinner man då..? :3

Svar: Vet inte skriver den personen på fb ? hahah nu får du vara lite på hittig :)<3 /Johanna
jondaryttarna.blogg.se

2012-07-06 @ 15:52:58
tilde koskela

Jag är med ! <3

Svar: Tack och lycka till ! :) /Johanna
jondaryttarna.blogg.se

2012-07-09 @ 22:23:09
URL: http://www.tildekoskela.bloggplatsen.se
Marina - Ryttare

Kika gärna in :)

Svar: Det ska jag ;) Länkbyte? Och var med i tävlingen du har inget att förlora ? för 3 st vinner! /Johanna
jondaryttarna.blogg.se

2012-07-11 @ 10:57:25
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0