Ridning idag då..! ;*

Har precis ätit frukost, och sitter och längtar till att jag ska hyra häst, vid klockan 5 ungefär (4 i Sverige, men 5 i Finland). Det ska bli så kul! :D 
Vi ska nog vara i Finland någon vecka till eller nåt.. det beror helt på vädret. Jag har hunnit bli lite förkyld av det kalla vattnet i sjön :S 
 
 
Nu tänkte jag tipsa er om bra bloggar, som jag läser:
 
www.snorptorpan.bloggplatsen.se (Ebba)
www.sosox.blogg.se (Sofia)
www.linneajohnsson.bloggplatsen.se (Linnéa)
 
Mihi, Ebba är den tjej jag känner mest inom bloggvärlden. Hon är en glad och kreativ tjej, som hjälper dig med olika designtips på bloggen!
 
Sofia är en av mina bästa kompisar. Hon har inte hunnit blogga så länge på denna blogg, men alla hennes andra bloggar har varit awesome :)
 
Linnéa tecknar och är också en väldigt kreativ person. Hon gör ibland speedpaints som är väldigt intressanta att se på :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0