Frågor!

Tänkte sno några frågor från en super schysst person :)

1.Om du skulle lyssna på en enda låt hela ditt liv, villken skulle det vara?

haha vet inte .. finns massor!

2.Du gör en alldeles egen B&J glass, vad heter och innerhåller den?

Dom som kan göra alla glassar !
Så borde jag göra en muffin glass typ.. Med blåbär, äpple med olika saker.. :)

3.Om du hade en superkraft, villken skulle det vara då?

Flyga hade varit coolt .. eller tankekraft!

4.Favoritårstid?

Sommar !!!

 

5.Vad är ditt favotitställe i hela vida världen?

Älskar mitt hem..  Men måste säga stallet!
Där kan man bara tänka på hästar och slippa alla förplickterser.

6.Hur skulle du beskriva dig med ett ord?

Flicka?

7.Om du fick en miljon, vad skulle du göra?

Köpa ett företag som gör massor med pengar!
Och då skulle jag bygga ett stuteri .. eller typ bli känd med stor tomt osv

8.Har du något du absolut inte skulle klara dig utan?

Familj,vänner och hästar !

 

9.Har du någon förebild?Varför just han/hon?

Det måste vara nellie berntsson !
Hon är sjukt bra bloggerska och hoppare!

10.Vad är din favoritfrukost?

Hotellfrukost är lyxit .. (stavas)

Men hemma gillar jag också Special K!!!

11.Villket är ditt favorit ord?

Älskling!



Hoppas ni gillade det ! /Johanna

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0