...

MITT LIV ÄR ÖVER! :(
Hehe, fick damp på att alla visste koden t min mobil, så jag bytte kod... gissa om jag kom ihåg koden sen? ^^ 
Svar: NEJ. 
Nu är min iiiPhone avaktiverad, o pappa måste fixa den nån dag då han inte jobbar... vilket är väldigt sällan.. men ja, till på köpet fungerar det ju inte att överföra bilder, och så är min dator så himla seg. Snodde brorsans dator ;) 
Men imorrn blir det troligtvis shopping med Sofia, om hon kan imorrn.. -.- 
See you later alligator! ;) 
 
 
Miiin schnygging ;*
//Amanda


Kommentarer
Mathilda(Johannas kompis)

Det hände mig med.. Fick omistallera hela mobilen :( Inget fanns kvar. Förstår hur du känner dig (elr vad man ska säga)

Svar: Jaa :(
//Amanda
jondaryttarna.blogg.se

2012-08-01 @ 23:06:40


Kommentera inlägget här:


Namn♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/Bloggadress♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0